15/6/10

Vol ser humorista? Pregunti'm com...

1. Vaig seguir els seus consells i em vaig fer blogger... Tinc una cinquantena de seguidors i a cada entrada rebo  un munt de comentaris que diuen que el meu blog és molt bo! Fins i tot alguns en xinès! Sóc famós arreu del món!

SPAM, SPAM.

2. Què? 
Que és més que possible que a ningú l'interessi la merda que escrius. Només t'usen com a vehicle d'autopromoció, quelcom inútil tenint en compte que el blog no té cap mena de futur...

3. I què té futur?
Res.

4. I si faig monòlegs? És dificil?
És dificil... no semblar idiota mentre expliques anècdotes més vistes que les pitreres de María Lapiedra .

5. Ja, ja... Quina risa! Aquest acudit m'agrada... Te'l prendré!
Molt bé! Aquest és el primer manament de "l'humorista": robaràs. Robaràs tots els acudits que et facin gràcia i els faràs teus.

6. I ja està? Així es fa un humorista professional?
Els humoristes no es fan.

7. Doncs jo vaig participar en un curs d'una famosa productora per formar joves promeses de l'humor...
 I?
8. Que vaig aprendre dels millors!
A quin preu?

9. 6000 euros.
I què vas aprendre?

10. Eh, eh... Tens més perill que Paquirrín a un Buffet Lliure.
En fi...


Recordi-ho: és fàcil ser humorista... si sap com!

1 comentario:

  1. Com sempre, molt bo.
    El problema és que, si no ho dic, vostè es pensa que no valorem el seu talent. I si sí ho dic, llavors em faig publicitat al meu meravellós blog.

    Quin dilema.

    ResponderEliminar