10/6/10

Vol ser modern? Pregunti'm com...

1. Fa un parell d'anys vaig renovar totalment el meu armari. I ahir em van dir que anava desfasat...
És que les drogues s'han de prendre amb moderació...

2. Volia dir "desfassat" com a sinònim de passat de moda...
És que les modes són més canviants que un bipolar.

3. Sí?
Que sí, subnormal! Fill de puta! Et mataré a tu i a la teva família!

4. Què li passa?
Perdona: vaig desfassat i sóc bipolar. 

5. Centri's: què faig per ser modern?
Pas 1: comprar-te un I-phone.
6. Si és una porqueria de mòvil! Si la seva càmara és una merda! Si les seves aplicacions són inútils!
Això ho sap tothom, fins i tot el seu (ir)responsable, l'Steve Jobs.
7. I quina música he de carregar?
Jo em carregaria a Sara da Pinup, perquè està a mig camí de tot: ni és del tot música, ni és del tot puta. Això sí, abans de matar-la me la follaria... O després de matar-la; que l'ordre dels factors no altera el producte.

8. Vull dir, quines són les cançons que he de carregar al meu I-phone?
Los 40 principales. Els 40. I la cançò que decideixi el senyor Estrella Damm que ha de ser el "pelutasu" de l'estiu. 

9. I la roba?
Paradoxalment; el que és antic, és modern: roba la roba del teu avi.

10. Però si està mort!
Doncs quan el desenterri's, neteja la roba de pols i sorra, que l'aroma a mort NO és moda. La moda és l'única cosa que no mor mai: com la matèria; no es destrueix, es transforma.


Recordi-ho: és fàcil ser modern... si sap com!


5 comentarios:

  1. No serà que l'entrevistat va desfassat i és bipolar com a conseqüència d'haver escoltat ja els 40 de Los 40?!

    ResponderEliminar
  2. Al final passarà que la meva roba del segle XVII serà "lo más" i em cagaré en la puta d'oros... putos mudarnillos...

    ResponderEliminar
  3. Sr. Albert: desconec els efectes d'entrar en contacte amb l'emissora o la televisió dels 40 "prinsipales". Només dir-li que si tingués un bazooka amb dos projectils, possiblement els gastaria amb en Frank Blanco y en Tony Aguilar. Fixi's en l'americanització dels seus noms: "Frank" i "Tony".

    Sr. dr. Muerte: Als mudarnillus els hi van les coses retrasades. Algun dia en Pablo Pineda serà un complement de moda.

    ResponderEliminar
  4. S'oblida vostè de la clau de tot plegat: si li agrada al 90% de la població, no és modern.

    ResponderEliminar
  5. Aleshores els I-merda queden descartas Sr. Josep...

    ResponderEliminar