2/6/10

Vol ser un ciclista campió? Pregunti'm com...

1. Sóc un ciclista que sempre es queda a les portes del triomf... Què em recomana?
Les drogues són la solució.

2. I no seria millor esforçar-me una mica més en els meus entrenaments?
Les drogues són la solució... fàcil.

3. Però les drogues em poden matar, oi?
Sí. Però avui dia tot mata: menjar, beure, respirar... Viure mata.

4. M'ha convençut. Quina droga em recomana, per començar?
EPO.

5. Per què?
Perquè té nom de Teletubbie, i els teletubbies fan gràcia: Tinky-Winky, Dipsy, Lala i EPO.

6. I què faig si m'enxampen?
Has de culpar els metges del teu equip i dir que tu no sabies res.

7.  ...?
Sí, per molt que donis el teu vistiplau a les transfussions sanguínies i a les xeringues, sempre has de negar-ho tot quan arribi el moment.

8. Això vol dir que segur que m'acabaran descobrint?
Sí.

9. Però abans em donarà temps a guanyar competicions?
Sí. I arribat "el moment", "que te quiten lo inyectao".

10. Gràcies, senyor Manel.
De res, Alejandro Valverde.


Recordi-ho: es fàcil ser un ciclista campió... si sap com.


No hay comentarios:

Publicar un comentario